Vaše nejčastější dotazy

Bude tato obuv dostupná i v jiných velikostech?

Bohužel, tuto obuv v dalších velikostech již nemáme. Veškeré velikosti, které máme skladem, můžete vidět i s počtem kusů, na kartě produktu.

Když si boty objednám a nebudou mi, můžu je vrátit?

Samozřejmě, to u nás není žádný problém! Boty nám můžete do 14 dnů vrátit a nebo je bezplatně vyměnit za menší/větší velikost. Jak vám to bude vyhovovat.

Jak na vrácení obuvi popisujeme v tomto článku, jak boty vyměnit popisujeme zase zde.

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Zboží vám můžeme zaslat také na Slovensko, a to pomocí těchto přepravců: Slovenská pošta, UPS a nebo zásilkovny. Pro objednání prosím využijte naši slovenskou mutaci Botino.sk

Bohužel mi nesedí velikost. Bylo by možné je vyměnit za menší/větší velikost?

Samozřejmě. U nás máte výměnu velikosti zdarma, ať už měníte za menší nebo vetší. Celý proces jak postupovat při výměně naleznete zde.

Normálně nosím velikost 36. Podle vaší tabulky bych si měla objednat velikost 38. Jak to tedy je?

Určitě se řiďte podle naší velikostní tabulky, kterou uvádíme u každého produktu. Jde o to, že každý výrobce si značkuje velikosti trošku jinak, a proto pokud chcete mít 100 % jistotu při výběru správné velikosti, tak přihlédnutím k naší tabulce určitě neprohloupíte.

Chtěla bych objednávku změnit, jak to mohu udělat?

Pokud chcete objednávku jakkoliv upravit, tak nás můžete kontaktovat na naší bezplatné lince (800 10 11 50), popřípadě emailem. Vašim přáním vyjdeme maximálně vstříc. Pokud nás budete kontaktovat, ať už prostřednictvím telefonu a nebo emailu, připravte si prosím vaše číslo objednávky.

Jaká je dodací lhůta?

Zásilku se snažíme expedovat v co nejkratším čase, zpravidla do druhého dne. Termín dodání také hodně ovlivní zvolený přepravce a typ platby. U každého produktu pro vás zobrazujeme termín, kdy budete mít boty doma.

Je možné boty objednat dnes, ale dodat až za dva týdny?

Samozřejmě! Pokud si boty objednáte dnes, tak nám do poznámky napište, kdy by jste boty chtěla odeslat. My vám boty rezervujeme a pošleme na daný termín. V takovém případě je však nutné provést platbu předem.

Nemůžu se dostat do obchodu k objednávce

Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou, kontaktujte nás na naší bezplatné lince (800 10 11 50) a nebo emailem, kde to s vámi určitě vyřešíme.

Nevím si rady jakou velikost si objednat, poradíte mi?

Pro výběr té správné velikosti jsme pro vás připravili jednoduchý TIP. Celý postup si můžete přečíst zde.

Máte v nabídce tyto boty, ale v jiné barvě?

Všechny barevné provedení daných bot vidíte přímo na detailu produktu. Pokud tam vámi požadovanou barvu nenaleznete, tak ji v naši nabídce bohužel nemáme.

Kolik si účtujete poštovné?

Kompletní ceník poštovného, včetně popisu a výběru služeb naleznete v tomto článku.

Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné objednané zboží vyzkoušet a vyzvednout osobně

Samozřejmě to není problém. Pokud si zboží u nás objednáte, a jako možnost dopravy zvolíte osobní odběr, tak si u nás můžete boty vyzkoušet. Pokud vám nebudou, tak je u nás jednoduše necháte.

Mátek kamennou prodejnu?

Bohužel kamennou prodejnu nemáme. Můžete využít naše odběrné místa a nebo se zastavit přímo k nám.

Je v Uherském Hradišti odběrné místo?

Ano. Odběrné místa máme po celé České republice v každém městě. Seznam odběrných míst naleznete pod tímto odkazem.

Zpět do obchodu